BANTUAN MBSB



24 JANUARI - Malaysia Building Society Berhad (MBSB) yang merupakan bapa angkat kepada SK Parit Penghulu sekali lagi menjalankan tanggungjawab khidmat sosial mereka dengan menghulurkan bantuan kepada pelajar-pelajar miskin dan anak yatim serta pelajar-pelajar cemerlang UPSR 2013.
Seramai 50 orang pelajar miskin dan anak yatim telah dihadiahkan sebuah beg khas MBSB untuk kegunaan persekolahan mereka sepanjang tahun 2014 ini.
Majlis penyerahan bantuan tersebut diadakan di tapak perhimpunan SK Parit Penghulu pada 24 Januari 2014 jam 8.00 pagi dan disampaikan sendiri oleh En. Nasir b. Marob, Penolong Pengurus MBSB Wilayah Selatan.


Pada majlis yang sama, pihak MBSB sekali lagi memberi sumbangan kepada murid-murid yang mendapat keputusan cemerlang 5A dalam UPSR 2013 yang lalu. Sumbangan berupa akaun simpanan Chekky yang berjumlah RM 300.00 untuk setiap pelajar itu diserahkan kepada ibu bapa kepada para pelajar tersebut. Seramai 7 orang pelajar SKPP yang mendapat keputusan cemerlang UPSR 2013 iaitu :

1. Muhammad Fikri b. Hashim
2. Muhammad Raihan b. Mansor
3. Putera Muhammad Syibli b. Jamil
4. Ainaa Bariah Syahirah bt. Mohd Halim
5. Nur Suriyani bt. Md. Diah
6. Nurul Haziqah bt. Ihsam
7. Siti Nir Aishah bt. Abdullah

Klik disini untuk lebih banyak gambar

0 ulasan:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP