SAMBUTAN HARI GURU 2012

Sambutan Hari Guru peringkat sekolah tahun 2012 telah diadakan di persekitaran SK Parit Penghulu pada 16 Mei yang lalu. Pelbagai acara menarik diadakan antaranya sukaneka seperti boling kelapa, mengisi air dalam botol, balingan gelung sebagainya.Guru-guru telah dibahagikan kepada empat kumpulan kecil untuk setiap sukaneka tersebut. Semua guru dan kakitangan berasa sungguh teruja dengan sambutan tersebut.



Sambutan pada tahun ini juga turut dimeriahkan dengan kehadiran 13 orang pengurus MBSB Wilayah Selatan yang sudi meluangkan masa untuk sama-sama meraikan program tersebut. Para pegawai MBSB menghadiahkan sekuntum bunga untuk seorang guru dan sebiji kek hari guru sebagai simbolik sambutan pada tahun ini. Pihak MBSB yang merupakan bapa angkat kepada SKPP juga tidak keberatan menghulurkan sumbangan RM 1,000.00 untuk majlis Hari Guru 2012 ini. Pihak PIBG juga telah membiayai program tersebut dengan menghulurkan sumbangan sebanyak RM 200.00.
Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat terutamanya MBSB, PIBG dan Kelab Keluarga SKPP.

Klik disini untuk lebih banyak gambar

0 ulasan:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP