SEHARI BERSAMA KUNTUM







Warga Sekolah Kebangsaan Parit Penghulu berasa sungguh bertuah kerana didatangi oleh Si Comel iaitu maskot Majalah Kuntum pada 22 Februari 2011 (Selasa) bermula jam 8.00 pagi hingga 9.00 pagi.
Produksi Majalah Kuntum dari Star Publication membuat "roadshow" tersebut untuk memberi pendedahan serta perkongsian ilmu kepada para pelajar tentang kepentingan mencari bahan bacaan yang sesuai dan menarik.
Majalah Kuntum yang terkenal sejak 30 tahun yang lalu sememangnya satu bahan bacaan yang berilmiah dan dapat mengisi minda pelajar dengan gaya dan warna yang menarik.
Para pelajar dan guru-guru juga tidak melepaskan peluang untuk bergambar bersama Si Comel pada hari tersebut. Seramai 24 orang pelanggan tahunan Majalah Kuntum diberi peluang istimewa untuk sesi bergambar bersama maskot tersebut.
Pihak sekoolah berharap program yang dianjurkan oleh Pusat Sumber Sekolah ini dapat memberi satu suntikan semangat baru kepada pelajar untuk lebih meningkatkan bahan bacaan mereka. Terima kasih kepada semua yang terlibat terutamanya AJK Pusat Sumber SKPP.

0 ulasan:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP