KUIZ KESIHATAN NAIB JOHAN LAGI











Pertandingan Kuiz Kesihatan peringkat separuh akhir negeri Melaka telah diadakan pada 31 Mac yang lalu bertempat di Dewan Bestari, Jabatan Pelajaran Melaka Bukit Baru. SK Parit Penghulu telah diwakili oleh empat orang pelajar iaitu Nadzirah bt. Rasol, Muhammad Ikmal Hisyam b. Zakaria, Farah Najwa bt. Ishak dan Fateh Farhani bt. Mohd Radzi.

SK Parit Penghulu mendapat naib johan dalam acara tersebut dengan pungutan 130 markah manakala johan kategori tersebut ialah SK Merlimau 1 dengan pungutan 132 markah. Lantaran itu, wakil-wakil sekolah ini akan berentap sekali lagi di peringkat akhir negeri Melaka yang akan diadakan pada 29 April akan datang.

Pasukan yang berjaya mendapat johan pada peringkat akhir nanti akan mewakili negeri Melaka ke peringkat kebangsaan yang akan diadakan di Kota Kinabalu , Sabah.

Semoga peserta-peserta SKPP ini akan berjaya menggapai kejayaan yang memberangsangkan. Tahniah juga kepada Pn. Fauziah bt. Idris yang telah bertungkus-lumus memberi bimbingan serta tunjuk ajar kepada keempat-empat wakil SKPP ini.

1 ulasan:

dvanquish 2 Mei 2009 pada 2:34 PG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP