KEJOHANAN OLAHRAGA SKPP MERIAH







26 Mac 2009- SK Parit Penghulu telah mengadakan Kejohanan Olahraga bertempat di padang sekolah berkenaan. Kejohanan tersebut telah bermula pada jam 2.00 petang dengan perarakan masuk peserta perbarisan diiringi dengan pasukan pancaragam yang didatangkan khas dari Sekolah Menengah Henry Gurney, Melaka.
Antara pasukan-pasukan yang bertanding ialah Rumah Syahbandar (Biru), Rumah Bendahara (Kuning), Rumah Temenggong (Hijau) dan Rumah Laksamana (Merah). Kesemua pasukan begitu bersemangat dan rajin berlatih untuk mendapat kejayaan yang terbaik.
Rumah Bendahara (Kuning) telah menggondol johan keseluruhan dalam Kejohanan Olahraga SKPP 2009 manakala Rumah Syahbandar (Biru) telah diisytiharkan pemenang pertandingan khemah tercantik. Sementara itu, Rumah Laksamana (Merah) telah dinobatkan sebagai johan perbarisan.
Tahniah dan syabas kepada pasukan yang berjaya dan juga ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada guru-guru dan kakitangan SK Parit Penghulu yang telah bertungkus-lumus menjayakan temasya tersebut.
gai

0 ulasan:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP